Czym rysuję?

Hejo!
Dzisiaj pokażę wam czym rysuję. Czym tak naprawdę wychodzą mi te rysunki. Ja używam kredek koh-i-noor (górna półka). Jeślinatomiast jesteście początkującymi to poradzam kredki colorino lub bambino jubmo. Warto też kupić książki o wskazówkach bo naprawdę pomagają gdy dopiero zaczynacie. No to przejdźmy do rzeczy i zacznijmy
1. Kredki koh-i-noor bezdrzewne

Uwielbiam te kredki, lecz za często ich nie używam. Kosztowały około 30-40 złotych. Nie pamiętam ich dokładnej ceny ale podejrzewam że tyle za nie zapłaciłam. Na papierze sprawdząją się świetnie. Niestety szybko się łamią bo są okryte niezbyt grubą warstwą lakieru...

Przejdźmy do opakowania, które mnie nie zachwiciło, bo jest ono papierowe. Kredki są wsadzone do plastikowego opakowania i wysuwają się. Jeśli chodzi o nie to napewno zrobię recenzję. Żądło ich używam więc nie są takie małe☺️
2. Kredki koh-i-noor polycolour portretowe



Wiem że może nazwa niepoprawna ale trudno. Mam już je krótkie, bo dużo nimi koloruję i będę musiała kupić nowe. Je także uwielbiam, dostałam je od babci na urodziny, więc ceny nie znam. Mi się jedna zgubiła więc włożyłam ołówek z firmy koh-i-noor.


Jest świetna kolorystyka. Są aż, cztery odcienie kremowego. Jedyne co mi się nie podoba to to że nie ma czarnego😭Opakowanie jest metalowe, więc duży plus. Do nich też będzie recenzja
3. Kredki koh-i-noor wodne kredki


Kredki te napewno źle podpisane, bo opakowanie rozwalone. Niektóre mam już małe, najmniejszy czarny. Są to moje ulubione kredki. Warte kupienia, a do zestawu są dołączone 3 pędzle różnej długości, 2 temperówki małe i opakowanie z takiej jakby uchwytem. Niestety opakowanie papierowe   No a moje już w koszu, bo się potargało.

 Trzymam je w piórniku Top model. Zamówiłam go sobie na Allegro. Do tych kredek też zrobię recenzję.
4. Pudełeczko ze spinaczami
Wiem nie da się nimi rysować, ale dodaje bo często nimi spinam prace.
5. Ołówki 
Pokazałam tylko jedną małą część moich ołówków. Mam ich naprawdę sporo. Dwa ostatnie z 
koh-i-noora i bic. No więcej firm ołówków nie używam. Ołówki koh-i-noor kupiłam po złowtówkę w jakimś zabawkowym, a z bic gdy byliśmy w carfurze na zakupach szkolnych 2016.
6. Temperówka
Oszczędzam tylko dużą stroną, a dlaczego dowiecie się w poście z trikami przydatnymi związanymi z rysowaniem.


7. Promarker
Mam tylko dwa odcienie do skóry, bo są drogie. Jednego kupiłam za 10 złotych. Świetnie mi się nimi rysuje, ale ich cena jest zabójcza 
8. Pomadka
Wiem niezgodne z tematyką, ale muszę ją zawsze mieć przy sobie gdy rysuję 
9. Neonowe kredki
Naprawdę godne zachwytu 

Święcą aż w oczach. Ja ich używam żadko, jak już to do podkreślania tematów na lekcjach. Kosztowały 9,90. Z czego uważam że są drogie. Opakowanie było plastikowe a nie było mi potrzebne więc wyżuciłam do kosza. Do zestawu było dołączone też wkazówki rysowania i link na YT z szkołą rysunku. 
10. Różne
Ja trzymam tu pisaki z koh-i-noor, cienkopis, ołówki, nożyczki, kleje, długopisy. Czyli takie miszmasz.




11. Kółkownica
Wiem może teraz już tego nie produkują, ale to przedtrwało z czasów mojej mamy XD. To było zamiast cyrkla
12. Klej
Często używam gdy coś przyklejam
13. Cyrkiel
Do robienia kółek 


14. Ołówek z rysikiem
Mam go z firmy bic. Wkłady o średnicy 0.5 Koszt to 6 złotych, wiem że drogi ale polecam
15. Nożyczki
Używam przy wycinaniu. Niestety nie wiem jaka firma
16. Resztki gumek do gumowania
Używam starych aż się skończą

17. Markery...
Tu są markery grube i cienkie, długopisy, biały pisak, żelopisy zwyczajne czarne, kolorowy długopis i gumka w ołówku 

18. Biała farba
Jest to plakatówką której używam najczęściej zamiast korektora
19. Klej
Poprostu klej w sztyfcie
20. Jeszcze nie otwarty zestaw linijek
Narazie go nie otwieram, bo mam jeszcze z tamtego roku. Kupiłam chyba po 10 złotych max
21. Taśmy



22. Temperówka w zamknięciu
Zestaw msp dostałam od cioci, ale temperówka niezbyt dobrze się sprawuje. Jest do gredek cienkich 
23. Resztki gumek do gumowania
24. Klej biurowy



25. Kredki metalic colorino
Są świetne metaliczne kolory takie jak złoty, srebrny, brązowy metalic... 

26. Farby plakatowe
Zwyczajne a pędzle gdziś się pogubiły na biurku mojej siostry
27. Pastele suche
Opakowanie spoko,dobre i wytrzymałe. Pasteli aż 48 kolorów i tak samo 48 złotych za nie. To tanio jak na pastele


28. Żelopisy
Kupiłam za 20 złotych w lidlu. Co prawda nie pasują do moich kredek ale do podkreślania tak więc spoko. Były w papierowym opakowaniu które od razu wyrzuciłam i przełożyłam je do piórnika 
29. Zakreślacz
Dostałam go od taty z pracy i świetnie rysuje 

Takie tam inne. Używam także kredek które znajdę w domu nieznanych firm 
Pozdrawia






Komentarze

  1. Ale masz tych kredek!W jakimś papierniku widziałam te kredki portretowe i kosztowały 70 zł.I Mondeluzy 48k.za tyle samo.Mój tata też przynosi z pracy różne rzeczy firmy MultiGo.I mam dzięki temu zakreślacz notatnik i długopis oraz taśmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;). Też taki zrobię, jak mi tylko trochę tych przyborów przybędzie ;)
    my-little-art-and-me.blogspot.com - będę wdzięczna jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego masz :-) Ja jakbym popatrzyła to też by sie trochę tych rzeczy uzbierało.. Kredek też mam dużo, ale nie mogę się zmobilizować, żeby na poważnie nimi rysować. Wolę ołówki, węgiel, cienkopisy i farby.
    Pozdrawiam!
    https://agnieszka-mrzyglod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No, sporo tego, zaxdro *-* noe uzywam za często kredek, d8pero się z nimi oswajam xD. Wole ołówki.
    Zapraszam do mnie: dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie odwiedze wasze blogi
    POZDRAWIAM ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. 56 yr old Accounting Assistant I Modestia Foote, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Archery. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a XF. przejsc na strone

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jes dla mnie motwacją!!!
Jeśli chcesz coś po sobie zostawić napisz komentarz

Popularne posty